Coraz bardziej popularna we wszystkich mediach reklama ma to do siebie że niestety często może być powodem naszego zdenerwowania. Najbardziej denerwująca reklama przychodzi zawsze w najmniej oczekiwanym momencie czyli na przykład podczas oglądania trzymającego w napięciu filmu. Jednak nie tylko wtedy reklama może okazać się dla nas denerwująca. Z pewnością uznamy ją za taką także wówczas, kiedy stwierdzimy, ze nie mamy pojęcia czego ona tak właściwie dotyczy. Może to dziwne, ale tak rzeczywiście jest, ze oglądając niektóre reklamy, jedyne, o czym myślimy po zetknięciu się z nią, to, co autor miał na myśli. Bardzo denerwującą reklamą jest również ta, przez nas niechciana na co dzień, czyli wmuszane ulotki na ulicy, nawoływania przez megafony uliczne, czy przymusowy spot reklamowy, który dzieli nas od włączenia wybranego materiału w internecie. Jeśli chodzi o reklamę, to niestety mało kto liczy się z uczuciami jej odbiorców, choć powinno się mieć dla nich przede wszystkim szacunek.