Ruch to zdrowie

0
50
Ruch to zdrowie

Ruch to zdrowie – znacie to powiedzenie? Tak, na pewno wiele z Was je zna, jak nie wszyscy. Co więcej, pewnie duża ilość osób nie tylko je zna, ale również na co dzień je praktykuje poprzez raźne spacery do pracy na własnych nogach (podróżowanie autem już jest niemodne) lub też poprzez jazdę na rowerze to tejże pracy. Baaa!! Nawet niektórzy zaraz po pracy wskakują na rower i pędzą na basen, aby móc spalić mnóstwo kalorii w ten sposób. Inni z kolei wybierają zajęcia grupowe z fitnessu lub może zumby, które pomimo tego, że są męczące dają ludziom porządną dawkę energii na długi czas. A jeszcze inni uznają, że im się nie chce i powoli zaczynają …nabierać dodatkowych kilogramów. Czy to jest zdrowe? Oczywiście, że nie. Jeżeli żadna z wspomnianych form aktywności nie podchodzi Wam do gustu, to zawsze możecie wybrać trening na siłowni, który cieszy się ogromną popularnością zarówno wśród kobiet, jak również mężczyzn. Niezależnie od tego, czy dopiero wkraczacie na swoją ścieżkę aktywności, czy też macie już wyższy poziom zaawansowania, siłownia to bardzo fajne miejsce, które powoduje, że można pięknie spalić kalorie, jak również pięknie wyrzeźbić sylwetkę. Jaką wybrać siłownię? To już tylko od Was zależy. Teraz macie do wyboru w swoim mieście na pewno tyle punktów, że na jednej z nich na pewno znajdzie się dla Was miejsce. No dobrze, postawiliście na takie miejsce, które jest dość popularne, macie do niego blisko z domu (będzie Wam się na pewno chętniej z domu wychodziło) i chcecie rozpocząć odpowiedni trening. Jak to zrobić? Na pierwszy rzut warto poprosić o pomoc kogoś doświadczonego, czyli trenera personalnego. Na każdej siłowni można znaleźć taką osobę, która bardzo chętnie wytłumaczy Wam do czego służą poszczególne maszyny (a na pewno będzie ich bardzo dużo), jak się je włącza, a przede wszystkimi jakie ćwiczenia powinniście wykonywać. Osoby początkujące na pewno nie będą wiedziały za jakie ćwiczenia się zabrać, aby nie zrobić sobie krzywdy. Trening personalny może do najtańszych nie należy, ale na pewno Wam się przyda. Maksymalnie pięć treningów i już sami będziecie wiedzieć, co powinniście robić i w jaki sposób. Dobrym sposobem jest trening interwałowy, czyli o zmiennym tempie. Chwilę szybko, chwilę wolno. Przykładem tego może być chociażby jazda na rowerku lub na orbitreku, a potem możecie przerzucić się na sztangę, czy też na siłowego wioślarza. Na siłowni na pewno znajdziecie wiele innych urządzeń, jak chociażby wchodzenie po schodach. Jest to wspaniałe ćwiczenie dla osób chcących wymodelować swoje nogi oraz pośladki. Sztanga jest dobra dla osób, które nie tylko chcą popracować nad mięśniami w rękach, ale również nad mięśniami brzucha. Może Was to zdziwić, ale podnoszenie sztangi powoduje, że brzuch naprawdę wspaniale pracuje, a dokładnie jego mięśnie. Jeżeli lubicie biegać to warto wskoczyć na bieżnię, dzięki której będziecie mogli również spalić mnóstwo kalorii i wyzwolić w sobie pokłady endorfin. Siłowy trening da Wam naprawdę mnóstwo pozytywnej energii.

http://www.miss-fit.pl/

PODZIEL SIĘ
Poprzedni artykułZakup żelazka
Następny artykułZawał serca

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here