Ruch pomocą w walce z cellulitem

0
31
Ruch pomocą w walce z cellulitem

Cellulit w jakimś tam stopniu dotyczy dużej większości kobiet. Odpowiadają za niego: zła, wysoko tłuszczowa dieta, brak aktywności fizycznej, używki, palenie tytoniu. Poniżej prezentujemy najefektywniejsze ćwiczenia na cellulit.Ćwiczenia na walkę z cellulitem wbrew pozorom nie muszą być ani skomplikowane, ani przesadnie wymyślne. Ważniejsze są tutaj raczej: odpowiednia ilość powtórzeń, regularność w ćwiczeniu, zdrowy rozsądek, połączenie ćwiczeń z odpowiednią dietą. Najprostsze ćwiczenia na cellulit to po prostu marsze. Spacer, najlepiej szybki, przez co najmniej godzinę, co dziennie lub co drugi dzień. Nie tylko poprawia on krążenie, ale i, o ile jest regularny, stopniowo spala cały nadmiar tłuszczu z organizmu. Najlepszy jest szybki marsz, a także spacery górskie. Do intensywnych spacerów warto jednak przygotowywać się stopniowo, zwiększając ich tempo. Inne radykalne, ale proste ćwiczenia na cellulit obejmują bieganie. Długość i intensywność biegu też zwiększamy z tygodnia na tydzień, aby nie przyzwyczajony do wysiłku organizm nie przeżył nadmiernego szoku. Bieganie spala przede wszystkim cellulit na nogach, udach, pośladkach. Idealne ćwiczenia na cellulit to także… pływanie. Powoduje systematyczne, równomierne spalanie tkanki tłuszczowej na całym ciele. Ważne jest jednak, by pływać także kilka razy w tygodniu – i minimum przez godzinę. Pływanie, koniecznie w kilku stylach, to okazja do pracy wszystkich mięśni.

http://www.cosmomama.pl/

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here