Logo firmy na macie wejściowej – czy to dobre rozwiązanie?

0
87

Poszukując idealnej maty wejściowej do naszego biura, sklepu czy też innego punktu usługowego, chcemy, aby była ona idealnie dopasowana do stylistyki i kolorystyki naszego wnętrza. Tymczasem poza rozbudowaną paletą kolorystyczną, nowoczesne maty podłogowe mogą być również zdobione logotypem Państwa firmy.

Czy jednak warto zdecydować się na takie rozwiązanie i na co zwracać uwagę, rozważając umieszczenie logo na macie wejściowej? Odpowiedzi na te nurtujące wiele osób pytania znajdą Państwo poniżej.

Efektowna wizytówka każdej firmy

Maty wejściowe, jak sama nazwa wskazuje, w przeważającej większości przypadków umiejscowione są w bezpośrednim sąsiedztwie drzwi wejściowych do budynku czy też wydzielonego lokalu. Z tego powodu stanowią one element, na który bez wątpienia przytłaczająca większość klientów zwróci swoją uwagę, wchodząc do siedziby naszej firmy. Szczególnie w okresie jesienno-zimowym, kiedy to przeważają dni z niesprzyjającymi warunkami atmosferycznymi, wszyscy interesanci zwracają większą uwagę na obecność i wygląd wycieraczki znajdującej się tuż za drzwiami wejściowymi. Dlatego zdecydowanie warto wykorzystać to miejsce i uczynić z niego swego rodzaju dodatkową wizytówkę naszej firmy. Z całą pewnością bowiem zdecydowaną większość klientów zauważy logotyp naszego przedsiębiorstwa umieszczony właśnie na macie wejściowej.

Skuteczny drogowskaz dla zagubionych klientów

Jeżeli nasz sklep czy też inny punkt usługowy znajduje się w wydzielonym lokalu w większym budynku użyteczności publicznej, niekiedy klienci mogą mieć problem z odnalezieniem jego lokalizacji. Z całą pewnością efektowna mata podłogowa z dużym, wyraźnym logo firmy znajdująca się tuż za drzwiami wejściowymi konkretnego lokalu będzie stanowiła czytelny znak dla wszystkich poszukujących, że udało im się dotrzeć do celu. Również przypadkowi klienci chętniej zajrzą do naszego lokalu, jeśli przechadzając się chociażby po galerii handlowej ich uwagę przyciągnie czytelne i wyraźne logo w drzwiach wejściowych. Oprócz tego także kurierzy i listonosze z pewnością łatwiej trafią do naszego lokalu, jeżeli będzie on wyróżniał się sporym logotypem na macie wejściowej. Warto jednak zadbać o to, aby logo na macie odznaczało się żywą kolorystyką oraz dbałością o wierne odwzorowanie najdrobniejszych detal.

Mata podłogowa jako element spójnej aranżacji

Logotypy firmowe w wielu biurach czy też punktach usługowych konsekwentnie powtarzają się na wielu elementach wystroju wnętrza. Rolety okienne, zasłony, skrzydła drzwiowe – to tylko niektóre z miejsc, w których chętnie umieszczamy logo firmy. Ta konsekwencja w ozdabianiu logotypami firmowymi wnętrz sklepów, biur i nie tylko, ma na celu utrwalenie w pamięci klientów symbolu, który będzie na stałe kojarzył im się z konkretnym przedsiębiorstwem. Generalnie im więcej elementów aranżacji będzie opatrzone logo naszej działalności, tym lepiej – większa bowiem jest szansa, że interesanci zauważą je i zapamiętają. Dlatego bez wątpienia warto ozdobić logotypem nie tylko matę podłogową w drzwiach wejściowych, ale również umieścić go na matach umiejscowionych na schodach czy też we wszelkiego rodzaju ciągach komunikacyjnych.

Z całą pewnością umieszczenie logo firmy na macie wejściowej to doskonały pomysł, który warto wykorzystać zarówno w niewielkim biurze, jak i w dużym sklepie czy też punkcie usługowym. Stosując to sprawdzone rozwiązanie, nie tylko nadamy naszemu lokalowi indywidualnego charakteru, ale również przyciągniemy nowych klientów, którzy być może zostaną z nami na dłużej.

Źródło: Matywejsciowe.pl – Serwis mat wejściowych

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here